Az áru az alább ismertetett módon kerül leszállításra:
GLS futárszolgálat - 1290 Ft (+ 690 Ft utánvét – fizetés kizárólag készpénzben)
- Kézbesítés közvetlenül az otthonába vagy a munkahelyére
- A szállítmány általában 2 munkanapon belül megérkezik Önhöz
- Tájékoztatás a leszállítás időpontjáról SMS-ben és e-mailben
- Ha a futár nem éri utol, a következő munkanapon ismét megkísérli kikézbesíteni a küldeményt
- Az utánvéttel küldött áru kizárólag készpénzben fizethető ki a futárnak.
- Ezen a linken követheti nyomon a csomagját https://gls-group.eu/HU/hu/
- A küldeményt a Csomagküldő bármely átvevőpontjára lehet választani
- Az aktuális átvevőpontok listáját a kosár 3. lépésében lehet megtekinteni
- A szálkítmányt 2 munkanapon belül a kiválasztott átvevőpontra szállítjuk
- Küldeményt 7 napon belül veheti át.
- Küldemény aktuális mozgását ezen a linken követheti nyomon: https://tracking.packeta.com/
DHL - prémium expressz szolgáltatás - 4170 Ft (Fizetés csak előre)
- Közvetlenül az otthonába vagy a munkahelyére
- Az árut a következő munkanapon leszállítjuk (14:00 óráig kifizetett megrendelésekre vonatkozik)
- Az átadás időpontjáról SMS-ben és e-mailben tájékoztatjuk
Többféle fizetési mód közül választhat:
Online hitelkártyás fizetés
Kártyás fizetés esetén átirányításra kerül a PayU cég biztonságos és megbízható fizetési kapujára.
A fizetés sikeres befejezését követően azonnal megjelenik a visszaigazolás.
Banki átutalás
A megrendelés befejezését követően elküldjük a banki adatokat a megrendelésében megadott e-mail címre.
HU (huf)
DIGITAL PEOPLE AS
BUDAPEST CITIBANK
IBAN: HU12108000071000000014628002
BIC: CITIHUHX
Utánvéttel / Fizetés kikézbesítéskor ( 690 Ft )
Az áru a magyar futárszolgálat általi kikézbesítéskor fizetendő. Fizetésre kizárólag készpénzben nyílik mód.
A törvényi jótállási idő 24 hónap, cégünk áruja esetén a számla (nyugta) egyben jótállási jegyként is szolgál. A reklamáció nem vonatkozik a helytelen használat, standard kopás vagy nem rendeltetésszerű használat eseteire. Az ügyfél köteles a hibát annak felmerülését követően haladéktalanul reklamálni. A reklamációt az áru gyártója vagy annak képviselője által meghatározott utasításokkal összhangban bíráljuk el. A reklamáció lebonyolítására rendelkezésre álló maximális határidő 30 nap, de igyekszünk minden ügyet a lehető leggyorsabban intézni.
Töltse le a reklamációs űrlapot.
Ha nem jó a méret, és ezért szeretné kicserélni, visszajuttathatja az árut, és mi a készlet erejéig küldünk másikat.
Az árucsere menete:
Ha a megvásárolt áru nem felel meg, visszaküldheti, és mi visszafizetjük a pénzét. A teljes megrendelés visszaküldése esetén visszatérítjük a szállítási díjat is, amennyiben az eredeti rendelésben Ön álta a szállítás költségeit. Hosszabbítsuk a határidőt az áru visszaküldésére 30 napra. A visszaküldött árut a lehető leghamarabb, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 14 napon belül feldolgozzuk.
Töltse le a visszaküldési űrlapot.
Számlázási adatok:
Digital People, a.s.
Seifertova 823/9
Praha 3 - 130 00, Cseh Köztársaság
KSH-szám: 28197071
Adószám: 30380453-2-51
HU (huf)
DIGITAL PEOPLE AS
BUDAPEST CITIBANK
IBAN: HU12108000071000000014628002
BIC: CITIHUHX
E-mail: | info@bibloo.hu |
---|---|
Telefonszám: | +36 1 445 3999 |
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8-tól 17 óráig áll rendelkezésére.