Szállítási lehetőségek
- A 25 000 Ft feletti vásárlás standard szállítása ingyenes.
Az áru az alább ismertetett módon kerül leszállításra:
GLS futárszolgálat - 1850 Ft (+ 450 Ft utánvét – fizetés kizárólag készpénzben)
- Kézbesítés közvetlenül az otthonába vagy a munkahelyére
- A szállítmány általában 3 munkanapon belül megérkezik Önhöz
- Tájékoztatás a leszállítás időpontjáról SMS-ben és e-mailben
- Ha a futár nem éri utol, a következő munkanapon ismét megkísérli kikézbesíteni a küldeményt
- Az utánvéttel küldött áru kizárólag készpénzben fizethető ki a futárnak.
- Ezen a linken követheti nyomon a csomagját https://gls-group.eu/HU/hu/home
Packeta.hu - személyes átvétel (1550 Ft + 450 Ft utánvét)
- A küldeményt a Packeta.hu bármely átvevőpontjára lehet választani
- Az aktuális átvevőpontok listáját a kosár 3. lépésében lehet megtekinteni
- A szálkítmányt 2 munkanapon belül a kiválasztott átvevőpontra szállítjuk
- Küldeményt 7 napon belül veheti át.
- Küldemény aktuális mozgását ezen a linken követheti nyomon: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search
Lehetséges fizetési módok
- Online fizetésre minden esetben a PayU szolgáltatás segítségével kerülhet sor.
- A megrendelt árut azon a napon továbbítjuk, amikor az ellenértéke jóváírásra kerül a számlánkon.
- Fontos, hogy az áru ellenértéke legkésőbb a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül jóváírásra kerüljön. Ellenkező esetben a megrendelést töröljük.
Többféle fizetési mód közül választhat:
Online hitelkártyás fizetés
Kártyás fizetés esetén átirányításra kerül a PayU cég biztonságos és megbízható fizetési kapujára.
A fizetés sikeres befejezését követően azonnal megjelenik a visszaigazolás.
Utánvéttel / Fizetés kikézbesítéskor ( 690 Ft )
Az áru a magyar futárszolgálat általi kikézbesítéskor fizetendő. Fizetésre kizárólag készpénzben nyílik mód.
Reklamáció
Reklamálni szeretné az árut?
A törvényi jótállási idő 24 hónap, cégünk áruja esetén a számla (nyugta) egyben jótállási jegyként is szolgál. A reklamáció nem vonatkozik a helytelen használat, standard kopás vagy nem rendeltetésszerű használat eseteire. Az ügyfél köteles a hibát annak felmerülését követően haladéktalanul reklamálni. A reklamációt az áru gyártója vagy annak képviselője által meghatározott utasításokkal összhangban bíráljuk el. A reklamáció lebonyolítására rendelkezésre álló maximális határidő 30 nap, de igyekszünk minden ügyet a lehető leggyorsabban intézni.
Reklamációs eljárás:
- 1. Töltse ki a csomagjában található vagy innen letölthető igénylőlapot, és az áruval együtt helyezze a csomagba.
- 2. Csatolja a számla (nyugta) másolatát.
- 3. Ragassza fel a csomagon jól látható helyre a megrendeléshez mellékelt matricát, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, és küldünk egy új címkét.
- 4. A csomagot ajánlva a következő címre küldje
Expandeco Kft – BIBLOO
Tatai u. 95
1142 Budapest, HU
- 6. A csomagot soha ne küldje utánvéttel. Az ilyen csomag nem kerül átvételre.
- 7. Az áru vásárlótól való elszállításának költségei minden esetben a vásárlót terhelik. Amennyiben a reklamáció jogosnak bizonyul, a szállítási díjat visszamenőlegesen rendezzük.
Töltse le a reklamációs űrlapot.
Árucsere
Ha nem jó a méret, és ezért szeretné kicserélni, visszajuttathatja az árut, és mi a készlet erejéig küldünk másikat.
Az árucsere menete:
- 1. Győződjön meg róla a honlapunkon, hogy van-e raktáron a megrendelt és kicserélni kívánt áruból a kívánt méretben.
- 2. Csere esetén az áru nem mutathatja használat, kopás jeleit, továbbá kizárólag az eredeti csomagolásban és az összes gyártói címke kíséretében kerülhet rá sor.
- 3. Töltse ki a csomagban található vagy innen letölthető igénylőlapot, és az áruval együtt helyezze a csomagba.
- 4. Ragassza fel a csomagra jól látható helyre a megrendeléshez mellékelt matricát, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, és küldünk egy új címkét.
- 5. A csomagot ajánlva a következő címre küldje:
Expandeco Kft – BIBLOO
Tatai u. 95
1142 Budapest, HU
- 6. Az árut legkésőbb az átvételétől számított 30 napon belül küldje vissza.
- 7. A csomagot soha ne küldje utánvéttel. Az ilyen csomag nem kerül átvételre.
- 8. Az áru vásárlótól való elszállításának költségei minden esetben a vásárlót terhelik. Töltse le az árucsereűrlapot.
Áru visszaküldése
Ha a megvásárolt áru nem felel meg, visszaküldheti, és mi visszafizetjük a pénzét. A teljes megrendelés visszaküldése esetén visszatérítjük a szállítási díjat is, amennyiben az eredeti rendelésben Ön álta a szállítás költségeit. Hosszabbítsuk a határidőt az áru visszaküldésére 30 napra. A visszaküldött árut a lehető leghamarabb, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 14 napon belül feldolgozzuk.
Visszaküldési eljárás:
- 1. Visszaküldés esetén az áru nem mutathatja használat, kopás jeleit, továbbá kizárólag az eredeti csomagolásban és az összes gyártói címke kíséretében kerülhet rá sor.
- 2. Töltse ki az csomagolásban található vagy innen letölthető igénylőlapot, és az áruval együtt helyezze a csomagba.
- 3. Ragassza fel a csomagra jól látható helyre a megrendeléshez mellékelt matricát, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, és küldünk egy új címkét.
- 4. A csomagot ajánlva a következő címre küldje:
Expandeco Kft – BIBLOO
Tatai u. 95
1142 Budapest, HU
- 5. Az árut legkésőbb az átvételétől számított 30 napon belül küldje vissza.
- 6. A csomagot soha ne küldje utánvéttel. Az ilyen csomag nem kerül átvételre.
- 7. Az áru vásárlótól való elszállításának költségei minden esetben a vásárlót terhelik.
Töltse le a visszaküldési űrlapot.
Kapcsolat
Számlázási adatok:
Digital People, a.s.
Seifertova 823/9
Praha 3 - 130 00, Cseh Köztársaság
KSH-szám: 28197071
Adószám: 30380453-2-51
HU (huf)
DIGITAL PEOPLE AS
BUDAPEST CITIBANK
IBAN: HU12108000071000000014628002
BIC: CITIHUHX
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8-tól 17 óráig áll rendelkezésére.