Alkalmazásunkban találja meg a legjobb kedvezményeket.
Telepítés
Minden a Desigual és Diesel márkától extra -30% Előadás >>

Gyakran ismételt kérdések

Mik a szállítási lehetőségek, és milyen a költségvonzatuk?

A csomagokat a GLS, DPD vagy a Packeta futárszolgálat szállítja, vagy esetleg lehetséges a rendelést személyesen valamelyik csomagküldőben kivenni. Kiszállítás 29000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes. Ha az áru átvételekor (utánvéttel) kíván fizetni, az utánvét díja is felszámításra kerül (400 Ft).

Van készleten az áruból?

Igen, a webáruház kínálta valamennyi áruból megfelelő raktárkészlettel rendelkezünk, és így az kész az azonnali továbbításra.

Hogyan adhatom vissza az árut?

Ha a megvásárolt áru nem felel meg, visszaküldheti, és mivisszautaljuk az árát. Amennyiben az eredeti rendelés keretén belül szintén kifizetésre került, teljes megrendelés visszaküldése esetén visszaküldjük a szállítási díjat is.

Visszaküldési eljárás:

  • 1. Visszaküldés esetén az áru nem mutathatja használat, kopás jeleit, továbbá kizárólag az eredeti csomagolásban és az összes gyártói címke kíséretében kerülhet rá sor.
  • 2. Töltse ki a csomagolásban található vagy innen letölthető igénylőlapot, és az áruval együtt helyezze a csomagba.
  • 3. Csatolja a számla (nyugta) másolatát.
  • 4. A becsomagolt terméket az űrlappal együtt ingyenesen visszaküldheti a Packeta segítségével (https://www.packeta.hu/atvevohelyek), ahol a következő kódot adja meg: 91525749, ill. a csomagot a saját költségén visszaküldheti a következő címre:

    Frogman s.r.o. / 4116C
    East Gate Business park B1 - Magyar Posta
    Fót
    2151
    Hungary
  • 5. Az árut legkésőbb az átvételétől számított 30 napon belül küldje vissza.
  • 6. A csomagot soha ne küldje utánvéttel. Az ilyen csomag nem kerül átvételre.
  • 7. Az áru vásárlótól való elszállításának költségei minden esetben a vásárlót terhelik. 
Töltse le a visszaküldési űrlapot.

Mikor kapom meg az árut?

Délelőtt 11 óráig leadott megrendelés esetén a szállítási idő 2 munkanap.

Visszaküldöm az árut. Mikor kapom vissza a pénzemet?

A visszaküldött csomag árát a kézhezvételétől számított 14 napon belül utaljuk vissza. A visszaküldött áru kézhezvételéről és a pénz visszautalásáról e-mailben tájékoztatjuk.

Mennyi idő áll rendelkezésre az árú visszaküldésére?

A termék visszaküldésére 30 nap áll rendelkezésére.

Honnan tudhatom meg a saját méreteimet?

Minden áru ismertetőjét mérettáblázat egészíti ki. Ha nem biztos a méretben, írjon nekünk, és mi újból lemérjük az árut. Az info@zoot.hu címre írhat, vagy kattintson az egyes termékek mellett látható EGYÉB KÉRDÉS linkre.

Abban az esetben, ha két promóciós kódom is van, felhasználhatom mindkettőt egy megrendelésben?

Sajnos a kedvezmények összevonására nem nyílik mód. Egy rendelés keretén belül csupán egy kód érvényesíthető.

Hogyan zajlik a kapcsolattartás közöttem, azaz a vásárló és a fuvarozó között?

Az áru fuvarozónak történő átadását követően az Ön által kiválasztott fuvarozó felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy mobilon az áru leszállításának időpontjára vonatkozó információkkal. A csomagja állapotát a fuvarozó által küldött linkre kattintva követheti nyomon.

Lehetséges külföldre kézbesíttetni az árut?

Nem, sajnos ez nem lehetséges. A magyar webáruház kínálta termékeket más országokba nem továbbítjuk.

Hogyan lehet leiratkozni a hírlevélről?

A hírlevél küldését a www.zoot.hu oldal Saját számlám részében tilthatja le, vagy elég bármelyik hírlevél végén a leiratkozás linkre kattintani.

Van lehetőség különböző méretű bugyik és melltartók rendelésére?

Igen, ez abban az esetben lehetséges, ha az áru nem szettként van csomagolva.

Milyen méretet rendeljek, ha a mérettáblázat szerint a méretem határérték?

Ha nem tudja, hogy melyik méretet rendelje, mérettesse le velünk újra az árut.

Fel